Miért kaptam kérdőívet
AjánlatokÁruszállítók és Pick Up-okFlottaAsk Ford

Miért kaptam ezt a visszahívásról szóló levelet?

A járműveket folyamatosan ellenőrizzük a gyártás során és a terepen egyaránt, és olyan potenciális problémát találtunk a járművén, amely megköveteli, hogy hivatalos Ford-márkaszervize költségmentesen ellenőrizze és javítsa a járművet. A lehetséges problémával kapcsolatos részleteket az Önnek küldött levél tartalmazza.

Ez egy biztonsági visszahívás?

A kapott levélben egyértelműen fel van tüntetve, hogy a potenciális probléma biztonsággal kapcsolatos-e. Továbbá, ha van egy „S” betű a Field Service Action (FSA) címben, például FSA 22Sxx, az „S” biztonsági visszahívást jelez.

A visszahívások egyéb típusai a következők: kibocsátással kapcsolatos visszahívás (az FSA címben „E”-vel jelölve), járműmegfelelőségi visszahívás (az FSA címben „C”-vel jelölve) és a tulajdonos által bejelentett ügyfél-elégedettségi intézkedés (az FSA címben „B”-vel jelölve).

Azt javasoljuk, hogy minél hamarabb jelentkezzen hivatalos Ford-márkaszervizénél, és kérje a probléma kivizsgálását és orvoslását. 

Miért kaptam meg hamarabb a FordPass-alkalmazás üzenetét, mint a Ford Motor Company hivatalos levelét?

Az, hogy a FordPass-alkalmazás üzenetet küld mobileszközére, sokkal gyorsabb kommunikációs módszer, mint a hagyományos levelezési módok használata. A fizikai levél beérkezésének késedelme magában foglalhatja az ügyfél nevének és címének hatóságoktól való begyűjtéséhez szükséges időt (ha a biztonsággal, kibocsátással vagy megfelelőséggel kapcsolatos), amelyet a fizikai levelek kinyomtatása és postázása követ. Célunk, hogy a lehető leghamarabb tájékoztassuk Önt, és ehhez a leggyorsabb módszer a FordPass-mobilalkalmazás. 

Járművemet már megjavította egy hivatalos Ford-márkaszerviz, mert megkaptam a FordPass-alkalmazás üzenetét, és azonnal foglaltam időpontot. Most, hogy megkaptam a levelet, mi a teendő?

Ha a levélben szereplő problémát megjavították járművén, és a visszahívási művelet száma megegyezik, nincs további teendője, és köszönjük, hogy ilyen proaktív! 

Lenne még kérdésem, kihez fordulhatok? 

Ha szeretne beszélni ügyfélkapcsolati csapatunkkal, kattintson ide és vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Kapcsolódó témák

A Ford.hu ezen a weboldalon sütiket és hasonló technológiákat használ a felhasználói élmény javítása és személyre szabása érdekében.

A beállításokat bármikor módosíthatja a süti beállítások oldalon, de ez megakadályozhatja a weboldal bizonyos funkcióinak használatát.

A sütik használatáról szóló további információkért kérjük, tekintse meg a weboldal adatvédelmi és cookie-szabályzatát.